Serwis Drukuj

Instytut Techniki i Aparatury Medycznej w Zabrzu zapewnia pełną obsługę serwisową urządzeń medycznych przez siebie produkowanych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu inżynierów konstruktorów jesteśmy w stanie zapewnić krótkie terminy naprawy urządzeń, które uległy awarii. W zależności od rodzaju urządzenia i warunków gwarancji zapewniamy urządzenie zastępcze na czas naprawy gwarancyjnej.

Informacje, które powinieneś przygotować przed skontaktowaniem się z naszym serwisem:

  • Nazwa, typ i model urządzenia
  • Numer seryjny
  • Orientacyjna data sprzedaży

Jeżeli nie jesteś w stanie określić tych informacji przed rozmową telefoniczną zadbaj by urządzenie znajdowało się w pobliżu w trakcie jej prowadzenia. Nasz konsultant wskaże Ci, gdzie powinieneś tych informacji szukać.

W zależności od gabarytów i rodzaju urządzenia uzgodniony zostanie sposób przekazania urządzenia do ITAM celem wykonania naprawy serwisowej. Koszty transportu urządzenia o ile nie zostało to określone inaczej w warunkach gwarancji pokrywa użytkownik.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela dział serwisu drogą elektroniczną lub telefoniczną:

  • e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  • tel. (48-32) 271 60 13 w.136
TeamViewer umożliwia zdalną pomoc! TeamViewer umożliwia
zdalną pomoc!

 

TeamViewer - zdalna pomoc! Poprzednia wersja. TeamViewer - zdalna pomoc!
Poprzednia wersja.